قائمة المدونات الإلكترونية

القرآن الكريم بصوت اشهر القراء

السبت، 16 أبريل 2011

موضوع تعبير عن 25 يناير


ثورة 25  يناير


للتحميل اضغط على الرابط التالي

هناك 8 تعليقات:

  1. ليه لغته مش بتطلع عربى؟؟؟

    ردحذف
  2. علشان يا سيدى انت مش مسطبة حلو او اللىحطينة على النت يا زكى مش حطينة على النت صح و مش مسطبينة على النت صح يا زكى او يا فهيم انمت فى سنة كام؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ انا عارفة طبعا انك هتقولى انت الاول فى سنة كام انا يا سيدى اولا بنت مش ولد و ثانيا انا مولودة قبلك و ثالثا انا فى الثانوية العامة يعنى من حقى ان انا اعرف كل حاجة صح ولا انا غلطانة طبعا انا عارفة انك هتقولى صح صح ولا متخيلة غلط؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ردحذف
  3. فين الحاجه

    ردحذف
  4. فين الموضوع

    ردحذف
  5. على فكرة الموقع دة وحش جدا جدا جدا

    ردحذف
  6. الموقع وحش جدا علشانالبحث نش موجود

    ردحذف
  7. جزاكم الله كل خير

    ردحذف